úterý 28. června 2011

Welcome...

Úvodní příspěvek chci věnovat tomu, proč jsem tenhle blog založila. Chci prezentovat hudbu, která se mi líbí. Protože bez hudby neumím žít, hudba je můj život, a protože se chci sdílet něco, co mi je blízké. Pokusím se psát různé recenze, dávat sem odkazy a propagovat hudbu podle mě dobrou. Název vznikl z muzika, mého jména (kami) a předpona alt jako alternativní. Ano nejvíce poslouchám alternativní rock, ale nejen jemu se tady budu věnovat. Pokusím se propagovat hudební novinky, ale hlavně se budu vracet k věcem, které mě tak průběžně oslovily. Prostě na co budu mít náladu. Nejsem žádný profík, jen zapálený posluchač. proto je mi jasné, že né se vším budete souhlasit. Ale tak třeba se najdou i příznivci mých hudebních názorů! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat