úterý 28. června 2011

Young the Giant...

... americká alternativní rocková kapela mladých chlapců z Irvine v Kalifornii. Vznikly v roce 2004 a po několika personálních změnách zůstaly v uskupení:

Sameer Gadhia ( zpěv, pomocné bicí)

Jacob Tilley ( kytara )

Eric Cannata ( kytara ) 

Payam Doostzadeh ( basová kytara ) 

François Comtois ( bicí )

Nepřijdou mi vůbec špatní. Jejich hudba je dost pohodová. U nás ještě moc známí nejsou. V prvotní tvorbě se drží hodně rocku. Poslední dobou bych část tvorby bych zařadila do stylu Indie. Občas v nich slyším prvky Coldplay a Kings of leon, které si určitým způsobem přetvářejí do tzv."Gianstkého" stylu, například v písničce "Garrands".
 Některé jejich písničky jsou více zajímavé, některé dle mého názoru trochu monotonní, tím způsobem, že mám pocit, jako že už jsem je slyšela a nepřináší mi  za tak nic nového. Na druhou stranu jsou na hudební scéně celkem "krátce". Vydaly jedno album  se shodným názvem kapely. Co musím ocenit je originalita klipů a třeba taková písnička "My body "si mě jednoznačně získala. V USA s touhle písničkou hodně prorazili letos v lednu. A ani se nedivím. Trochu více takové tvorby a myslím, že prorazí  i více do světa. 


3 komentáře:

  1. na mňa si zvykni, budem tu stále, počúvať všetko, a komentovať!
    na týchto, mám rada nekomerčnú hudbu, a títo sú podľa mňa celkom fajn, My body som už počula, palec hore plus tiež za sympoša speváka! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kami, to je super nápad!!! Nešlo by mít ten blog dohromady? ;-P mám spóóóóustu hudby na rozdávání! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Anazuz - to je jedině dobře! :) Jsem ráda za pravidelné čtenáře!
    Misha - Super nápad! Budu ráda, alespoň na to nebudu sama - ve dvou se to lépe táhne! Tak já ti to nějak zpřístupním, ale musíš mi napsat email heslo a tak! :)

    OdpovědětVymazat